tisdag 31 januari 2012

FLITIG SOM ETT BI



Eller vad säger man "busy as a bi". Jag jobbar verkligen på så fingrarna glöder. Hade ju tänkt dem här veckorna att jag skulle ta en pw varje dag. Men jag har liksom inte ro med det. När jag vet hur mycket jag vill jobba undan. Idag tog jag mig ut. Men vände efter 8 min.så det blev ju 16 min ..ja jag brände ju iallafall chokladen jag tryckte i mig som var försvinnande god. Nu tryckte jag ju inte i mig hela för det fanns visst bara 4 rutor kvar. men hursomhelst var det väldigt god.

Jag har bokfört mitt för dec och gör dem två andra bolagen på torsdag. Sen mitt för jan någon kväll i veckan, skönt att ha det klart liksom.









Hittade en sida när jag googla lite. Möbler till grymt bra priset. Ett skåp som var halvhögt vart jag sugen på . Men ska kolla vad det kostar att frakta hem det. Lilla kinaskåpet högst upp kosta 1100:- vitrinskåpet blev jag oxå sugen på som jag tjatat om detta vitrinskåp. det skulle kostar iallafall 3995;-..ja jag gapar iallafall fortfarande. Dessutom hittade jag ett sänggavel och en bänk som skulle göra sig fint i hallen..Jamen titta och drömma kan man ju göra.


































Inga kommentarer: