onsdag 25 januari 2012

House doctors tvättkorg?!



Sitter och beställer ur house doctors sortiment. Den här bilden på deras tvättkorg har cirkulerat lite på olika bloggar. Nu undrar jag om folk vet vad den kommer att kosta ut i butiken???

Visst den skulle göra sig jättebra här hemma och säkert i övriga hem runt om i landet.

MEN nu vill jag veta. Är ni beredda att betala 2300:.- för en tvättkorg? svara mig gärna på info@millamix.se eller här i kommentarsfältet.


Så jag vet hur många jag ska ta hem ;-)


Nu ska jag packa lite skidkläder. Vi tar en snabbsväng upp till Sälen, ingen lååångweekend inte en vecka utan några dagar bara. Som sagt "passa på " är ett uttryck jag gillar skarpt för tillfället.



Hej så länge

7 kommentarer:

Anonym sa...

Nä, tyvärr, jag får nog göra en hemmagjord version med hjul under.
Eva

På vår udde! sa...

Herre Gud, över 2000 spänn för en tvättkorg, nix pix skulle aldrig få flytta in på Udden! Hur rik jag än var så har jag fortfarande respekt för pengars värde...

Kram och ha det så rackarns kul där på Högis med Rydell och Qvick. Gissar att det är v 4 och Round Table där uppe nu. Been there, done that (i många år) och fasiken så kul det var... Ler för mig själv!

KRAM från Udden

Husbysjutolfts sa...

Helena du kan din afterski du. Alldeles rätt round table. Men vi hörde inte till det gänget;) men vilket drag alltid lika kul. Visst är det kul med alla minnen och tokigheter man gjort i Sälen, jag har några jag med. Sen all skidåkning på det. Kram

Husbysjutolfts sa...

Ang tvättkorgen så har ni en sund inställning. Ska bli intressant och se vart man ser den framöver och vilka som har samma värdering för pengar. ;)

Anna sa...

Oh no! Det skulle jag aldrig betala! Men fin är den!!

Anna sa...

Åh hoppas du har det super i Sälen!
Jag åker dit på torsdag! Klart man måste på afterski med Rydell & Qvick! De spelar på afterwork här i stan fredag v. 9. Vi aksnke ses då....

Anna sa...

Det låter bra med ett långt skrivbord. Ska fundera på saken.
Vi står nu inför att köpa tvillingarna en våningssäng. Efter den så kommer skrivbordsfrågan upp! Tror du det skulle va bättre med etts tort än 2 mindre, tänkte på de med hyllor på i samma serie....
Ta något på afterski:n för mig oxå ;-)