tisdag 24 januari 2012

Googlar frisyr

i kortaste laget, lite som den bilden ovan fast lite längre

det här är ganska så exakt som jag vill ha..kan man skriva ut bilden och ta med eller är det väldigt fegt?!




Klipptid idag. Så nu googlar jag lite frisyrer. Trött på mitt gröna hår med slitna toppar. Jag kan inte ha långt hår det är bara att inse, lite självfall har jag så håret blir som svinto efter ett tag. Nu ska jag göra en rejäl upp och urklippning sen ska jag fixa det lite ljusare igen.





Har målat om vårt soffbord, det sög åt sig något väldigt av allt man spillde på det, så det såg för taskigt ut. Så två lager ny färg och det är som nytt. så nu är det glasunderlägg som gäller ;-) gör ju inget att dem är fina och matchar dustypink temat så pågår just nu. Börjat på ny bok har jag oxå, eldvittnet. GRYMT spännande och börjar väldigt läskigt.






1 kommentar:

Anonym sa...

Hur blev ditt hår? Är själv sugen att klippa mig så här, men osäker om det passa en med virvel och runt ansikte. Fin blogg kram Sandra