lördag 28 januari 2012

Meandi

Meandi har släppt sin vårkollektion. Jag vill återigen slå ett slag för meandi s kläder. Deras kvalite är outstanding och priset är verkligen halva priset på likande kläder. Ja det kommer bli dyrt om allt detta sitter lika snyggt på mig som det gör på deras fina modell. Barnen får nog nån tröja dem oxå men det blir nog mest till mamma..titta och njut



































Nu är vi hemma igen, jag ville verkligen stanna lite längre. det vart alldeles för kort tid. men men bättre än inget. det är så hälsosamt och stärkande i fjällen ;-) åkt slalom så jag har grym träningsvärk. Vi har gått på afterski, ätit druckit, umgåtts och bara varit. Vi behöver verkligen åka iväg i vår familj för att vi ska umgås med varann,,sorligt men sant, vi är arbetarjävlar på båda två. så hemma är det alltid nån som ska jobba med nått.


Nu blir det gladiatorerna samtidigt ska jag sätta mig med house doctor katalogen igen..verkligen svårt att välja ut ett sortiment..


ja just jobba var det :-D









1 kommentar:

Anna sa...

Ska du inte börja sälja igen...Jag har inte köpt ett plagg sedan du slutade. Nu börjar alla tjejer vuxit ur alla plagg :-(