torsdag 2 februari 2012

Egovägg



Nu så har jag äntligen fått upp tavlorna till wall of family. Alltså det är inte lätt ska jag säga. jag la alla som ett pussel på golvet och plocka om, plocka bort, plocka tillbaks, plocka om. Sen börja jag med den STORA tavlan. Den VILLE INTE hänga rakt. till slut tog jag en sån här ...hmm vad heter det?! möbeltass. Satte den bakom tavlan i ena hörnet och då vill den hänga rakt, Men ni ser ju ni som är petiga..det är inte riktigt rakt i nederkant. MEN det är fasiken stört omöjligt. för mig iallafall. Sen om man ska vara ännu petigar så ska det väl vara lika långt mellanrum mellan tavlorna..men orka. Nu är dem uppe iallafall min lilla familj. Jag själv är ju den krypande bebisen längst till höger..som sagt ego vägg var det.

Sen kan man ju oxå fundera varför man inte har en byrå som är lika lång som väggen eller varför byrån kanske inte står på mitten. Men serdu..det är ett kontaktuttag MITT på väggen. varför man nu satte det där och inte under strömbrytaren till vänster. Jag ritade huset men jag drog inte elen..så det tar jag inte på mig.

Sen har jag ändrat om på själva byrån oxå det där så ju för rörigt ut. Ja faktum är att jag tog bort alla småpryttlar vi har i hela huset och ställde allt på köksbordet. dammtorkade och sen fördelande jag ut det eftersom..lulla lulla kallas det visst.

1 kommentar:

Room of karma sa...

SUPERSNYGG VÄGG! GILLAR EGO VÄGGAR, HAHAHAHA! DET GER SÅ MÅNGA HÄRLIGA MINNEN FRÅN FAMILJEN OCH GER ETT VARMT OCH KÄRLEKSFULLT INTRYCK TILL HEMMET!

HA EN FIN DAG, FINA DU!
KRAM ♥ CC ♥