fredag 20 januari 2012

Rykande färska magasin & dixie

Här är en sneakpeak på vad som kommer in från dixie lite längre fram i år. Kryddkvarnarna ovan, lite komplettering av andra färger i glasfiberlyktorna nedan samt dem nya lyktorna som jag är så kär i. Ja jag blir konstant förälskad i döda ting ;-) låter bilderna tala.


















Det var inte bara nya varor man kunde handla på formex utan även inredningsmagasin. 5 för 100 varav 3 st är så färska att dem inte kommit ut i butik ännu. En perfekt morgon med andra ord rykande het kaffe latte 5 magasin och god märtalimpa med ost och skinka.



Idag är barnen lediga, gäller att passa på , man ska ju inte ta ut saker i förskott, men det känns som att det blir mycket jobb framöver, sena kvällar och lite sömn. Men jag gillart, det värsta är om barnen kommer i kläm. vill inte att dem ska få långa dagar på fritis och dagis. Men vi provar detta så får vi se. Det går ju alltid att ändra på saker och ting har jag fått erfara.

IDag står det klippning av J på schema, det första han sa när han vakna, ÄNTLIGEN ska jag klippa mig, det är väl bra att man inte har en gallskrikande unge som ska klippas. Nu ligger han i soffan och kolla på timi..nånting. Jag hör han säga , jag är han den där killen, jag är han den där coola killen jag är faktiskt han. pratar för sig själv och lever sig in i barnprogrammet.
Jag har redan hunnit packa gårdagens och nattens ordrar och ska skicka iväg det, känns som att det kommer bli en bra dag. Med mycket att pricka av på listan.

Happy friday på er.

Inga kommentarer: