söndag 23 oktober 2011

Tapasafton




Igår var det återförening med barcelonatjejjerna. 10 tjejjer var vi hemma hos mig igår och vi åt tapas såklart. ALLT var så gott. Ovan ser ni 2 av 7 flaskor(tomma idag;-)) cava vi drack igår.




Hello sunny sunday!




En något sliten bloggerska bakom spakarna idag.


Igår hade vi det så trevligt och idag har jag på mig betongkepsen men det var det faktiskt värt.


För cavan vi drack, ja jag tror jag pröva alla 7 olika sorter, var så god och maten jummie, tigerräkor stekta i massor av vitlök och olja och till dem den godaste aiolin jag någonsin smakat även den dränkt i vitlök.


honungsmelon, serrano & parmaskinka


and so on....det blev gående bord för köksbordet var belamrat med massor av mat och vi fick alltså inte plats att sitta om maten stått på bordet.


Ja det är gott i dag med fast idag är det STORA glas med iskall cocacola :)







Många tankar i huvet och just nu vet jag inte vart jag ska börja


för det första what a mess in da kitchen


ja mitt i natten snurra det andra tankar i huvet och jag stod och käka honungsmelon för att lugna ner alla orosmoln som hopade sig.


Sen vaknade jag med ett besöksrekord utan dess like & en orderstock som heter duga och DET mycket tack vare sötaste C med bloggen




Tack söta du!




Så nu


ett två jobba på!


tre fyra


slit som en myra


fem sex sju


börja nuuuu






hej så länge









Inga kommentarer: