fredag 21 oktober 2011

Pafymtips

Egentligen har jag inte tid att sitta här, som ni ser ovan behöver det både dammas och vattnas blommor, ;-) blomman köpte jag igår och det verkar ju vara en bra blomma för mig..som ser ut behöva varjedagsvård. Sen skulle den nya "tavlan" behövas hängas upp oxå. Det är tyg som jag spänt upp på en canvasram. jaja var sak har sin tid.

Tänkte ge lite parfymtips om det är nån som är ute efter det.

Igår sprang jag som hastigast in på kicks och gjorde tre sprut :-)



först jimmy choo på ena handen. hur den lukta?? kommer till det snart





sen ck shock på den andra, den här parfymen testade jag redan i barcelona och jag bara älskade den efter ett. Sen har jag inte sprungit på den igen. så nu var jag tvungen att prova den på handen inte på en lapp som jag gjorde i barca. lukta fortfarande lika gott.











Sen clean´s nya doft. Har ju alltid gillat deras dofter och man blir aldrig besviken,

inte denna gång heller.


Efter mina sprut gick jag vidare till andra hållplatser i köpcentrat.

luktade på händerna i varje kö jag stod i.

ALLA lukta så gott.

Men kom som vanligt inte ihåg vilken som var vilken.

typiskt.


Jag handla ingen, för parfym är verkligen det sista jag behöver. men nån annan har kanske behov.



Nähä dags att ta fram dammtrasan.


Happy friday











Inga kommentarer: