onsdag 26 oktober 2011

Mothers day

foto: room of karma


En sån här bild kan få vilken ruskig oktoberdag att verka lite lättare.

älskar lyktan,,ska försöka att inte norpa en själv. man kan ju ha den ute då den är rostskyddsbehandlad.





Idag är ingen vanlig dag

det är min mammas dag och jag vill skrika högt ett GRATTIS!! finns igen chans att hon hör mig.

Just nu ligger hon förmodligen och sover och har inte börjat fira sin födelsedag ännu.

Hon befinner sig på varmare breddgrader, dem har faktiskt 25 grader borta i landet långt borta.

Jag har fått ett kort och mail och samtal så jag vet att hon har det bra. i New Orleans.




miss u...






foto: room of karma psss kika in där..det kan löna sig ;-)



Glastillbringare, som man kan ha vatten, saft, ägg eller pennor i finns här.
som jag sagt och det tål att sägas igen och igen och igen.
think outside the box.

ha det bra tills vi ses igen.

1 kommentar:

Tina sa...

Så härligt det låter med sol och värme! I Göteborg ligger en butik som heter Casa Linné, om jag inte missminner mig så äger tjejen där PB Home.Så mycket snygga saker, handlar ofta där. Nu till jul brukar de ha en helt underbar butik fylld av godsaker.

kram