onsdag 12 oktober 2011

Om man får drömma..



Ja då skulle jag vilja ha dem här möblerna.

Man kan ju alltid göra lite fin inspirationsmapp om inte annat.

I stora rummet skulle tvbänken flyttas till barnens rum.

kanske att kryssbordet skulle stå i stora rummet istället för i köket.

där kanske vi behåller ekbordet för det är väldigt praktiskt. då skulle vitrinskåpet som är i ek och står i tv rummet nu kunna flytta in i köket.

så kan p få ett annat whiskyskåp,,det finns i vitt oxå.


Ja det var alltså en liten dröm jag hade.

Allt kommer från min favoritleverantör PB home


dream on dream on dream on....





2 kommentarer:

Room of karma sa...

Det svarta skåpet var ju ur snyggt!
Jag håller med dig att PB Home är en riktig favorit! Gillar allt från dom:)

Ha en fin kväll!
kram CC

Husbysjutolfts sa...

Javisst var skåpet fint. fick ett lyckorus när jag var in på deras sida. Tål att tänkas på helt klart.