fredag 7 oktober 2011

Alltså det här med dagens outfit?!

Hallå fredag! och nu har jag äntligen gjort slag i saken och har börjat med jobbahemmafredagar.


Då ska det ägnas åt bokföring och diverse fotografering, så skönt att slippa sitta i sista stund och slita sina gråa.


Men alltså det här med dagens outfit vad tycker ni om det, är det verkligen så intressant att veta vad jag hasar runt i?.Jag bjuder på en idag. Jag själv tycker det är ganska kul att se andras outfits. man får liksom inspiration och tips på olika kombinationer. Men jag vet inte ja..om jag lyckades så bra med det själv. Jaja vi matchar ju iallafall jag och lilleman. :-D


den är iallafall skön den här outfiten.
slitna baggyjeans, tunn flanellskjorta från H&M och mina skönaste tooningskor från Sketchers. köpta i barcelona, jo jag var tvungen att köpa ett par där för jag fick blåsor under tårna redan första dagen, så är det när man packar ner träskor och converse,,man ville ju gå runt och se snygg ut eller nått


djup koncentration..hus fasen får man till ljuset?!


öppnade dörren..och drog av en bild rakt in i spegeln..är inte dem outfitsbilderna to die for liksom.




J undrar varför varför varför..fick jag så många ninjagos och varför varför får jag inte bygga ihop dem nu då för isf.?




trevlig helg!!




2 kommentarer:

Room of karma sa...

Snygga svarta golv ni har!

kram CC

Husbysjutolfts sa...

Tack C!
fast här kanske dem inte var i renaste laget..dem är fina när dem är rena :-D vilket dem inte är så länge iofs..

kram