lördag 1 oktober 2011

Egen skörd

Nu har barnens egenodlade tomater äntligen fått färg.

Det måste vara den tyska värmen. Vi var borta i några dagar till Riga och när vi kom tillbaka dignade det av röda tomater i tomatträdet ;)

Tur att vi tål tomater för nu kan vi äta, pärontomater, körsbärstomater röda gula och kanske oxå stekta gröna tomater :D

Tog en PW och efter det svepte jag en drink :-D

haha..hälsosamt va?!

Faktiskt, vatten med pressad citron i och en massa is.

Det ska var bra att rena kroppen med och det kan ju behövas efter denna månad.

En fredag myste jag i barcelona, fredagen efter höll jag mig hemma, men den därpå myste jag på ladies night och sista fredagen i september drog jag med mig familjen och lite släkt till riga

Så citronvatten kan min kropp behöva.

Har man mycket salter i kroppen hjälper det oxå att få ut det.



Nu blir det räksmörgåsmys i soffan till filmen Thor ..ja den hann jag inte se i onsdags


hej så länge



1 kommentar:

Desireé | homeanddesire.se sa...

Riga är ju fantastiskt mysigt!