onsdag 1 september 2010

VacLoc

Supersmart och superbra.
För den som inte vill borra i kakel.
Till lilla toan stod toarullen på handfatet och den upphängning jag haft till handduken tidigare
var inte så bra när man har barn.
Handduken ramla lätt ner på golvet och ja där fick den ligga. Eller bakom toastolen som stora killen tyckte var en kul lek ett tag.
För ett tag sedan köpte jag dem här.
Det här blev mycket snyggare.
lite snett är oxå rätt och är det så att den inte sitter
precis, så inte gör det så mycket
Det är bara att skruva den den igen och sätta tillbaka.
Inga hål som hamna fel

hängaren till handduken.


Faktum är att den hamna nog lite långt ner såg jag efter jag satt upp den.
Men serdu det är ju bara att flytta upp den.
Det är ett vakuumfäste som gör att den sitter uppe.
Köpte på Clas Ohlson

Den hamnar genast under kategori smarta saker.


5 kommentarer:

Anna sa...

Köpte du toapappershållaren på Clas olsson oxå? Måste nog köpa en likadan :-) Var den dyr?

Husbysjutolfts sa...

Ja jag köpte allt på clas ohlson. toahållaren kosta 59.- och krokarna 3pack för 49. som hittat eller hur.
sitter jättebra dessutom.
lycka till.

Anna sa...

Låter toppen! Har köpt krokar förut som inte alls suttit bra! Inköpen står nu på min att göra lista!! :-)

Anonym sa...

De funkar inte. De ramlar ner. Skräp som det mesta som säljs på Clas Ohlson.

Unknown sa...

Sitter som gjutet.