onsdag 8 september 2010

Skojakten..

Vi får hoppas på dem här brallorna istället eftersom
Bikerbyxan satt som ett extra skinn. Då menar jag verkligen ett för litet extra skinn.
Inge skönt att gå med rumpan bar. (eftersom jag inte ens fick byxan över rumpan)
förvisso stod det att man fick åla i sig dem första gången men hur länge man skulle gå med dem i knävecket stod inte. Så dem går tillbaka utan att passera gå. (nästan)
=)

Dem här skorna ska jag åka och prova.
Jag har haft mastodont utrensning i garderoberna hemma.
Traderat så det står mig upp över öronen.
Kollade även igenom skoutbudet hemma, insåg att två par skor jag hade nog gjort sitt.
Inte utslitna men inte toppenmoderna.
Dem går till bättre behövande. rakt ner i bröderna fisklådan



Min jakt är därför efter ett par skor med kort skaft, som funkar sensommar höst & vår.
Den ovanför kan vara ett alt.


Men den här. den måste jag stappla runt i för att verkligen se om jag går normalt i dem.
Sen behöver jag nya varma stövlar. En stövel som funkar till och från jobbet.



Kängor är ju så coolt.




mm ja varför inte








Den här såg dessutom skön ut. och nätt.
Alla skor under 400:- inte äkta skinn då alltså.
Men mig gör det inget.
Jag vill bara slippa gå barfota.
=)
Lämna gärna en kommentar.
Ni är faktiskt några som läser här inne.
Det kan jag se
men ni är dåliga på att kommentera.
;-)




1 kommentar:

Inredningsgalen sa...

Snygga skor, vilken butik?????????

Kul att du tittar in hos mig, här kommer lite svar ang måla möbler svart.
Jag använder Beckers halvmattta helsvarta träfärg, den är supersnygg o täcker bra.
Mitt skåp var nymålat vitt när jag köpte det, så jag var tvungen att slipa ner det lite. Grundade med ett lager Flügger grundfärg, o sen två lager svart färg!
Älskar kontrasten till allt det vita vi har här hemma.Lycka till o glöm inte hör av dig om var jag hittar skorna!!!

Maria