lördag 11 september 2010

Puts väck!

Så här ser Peters verkstad ut.
(jag smyger runt hörnet)
Kortet är taget förra sommaren när dem duktiga killarna var här och putsade fasaden.
IDAG målar dem putsen.
Kort kommer senare (vill inte vara en smygis idag igen :))))
När dem är klara ska ni få se hur det ser ut idag.
STOR skillnade kan jag iallafall meddela.
Hade vi vetat om dem här killarna innan vi byggde huset hade det HELT klart
blivit puts på huset oxå. Vi är båda helt övertygade om att det är snyggast.
Men nu har vi träfasad, fint det oxå såklart.
Igår var det fredag och jag är belagd med dataförbud på fredag em och kvällar.
Sitter vid datan jämt övriga dagar och kvällar
Fredagar är familjens kväll.
I väntan på P lekte barnen ute och jag tog en liten fördrink på trappan.
En dyna för att inte frysa om skumpen och en bra tidning.
Jisses va mycket häftigt det var i tidningen.ska visa er det om jag hittar på nätet.
Innan det åt barnen och jag glass oxå..
är det fredag så är det.
då får man äta en glass
Den är är min absoluta favorit just nu.
Passande med en mugg med guldkant.




Inga kommentarer: