lördag 18 september 2010

GÖR DET SJÄLV!

precis hemkommen från en hotellövernattning, jag och ett tjejgäng var på ladies night igår kväll.
Sen sov vi kvar i skrapan.
Helt sjukt rolig show.
Måns möller var helt suverän.
Hela högen av alla karlar var suveräna.
så bra på slutet när dem fick alla tjejer i pupliken att skrika
GÖR DET SJÄLV
går inte att återberätta det, man måste vara där för att fatta.
hann springa en sväng på stan oxå(västerås)
gick in på village så mycket fint.
fick med mig bokstäverna hem
wall of family..
men jag undrar jag
när kommer dem komma upp??
och hur ska jag fästa dem.???
i affären hade dem fäst dem med lim..minns inte namnet på limmet
(NINA??))
spik blir svårt att få det rakt
dubbelhäftande tejp?? men hur bra sitter det.
ramlar dem ner kommer tejpen dra med sig hela underlaget
i vårt fall målad vägg?!
Länge länge har jag varit så sugen på att sälja kläder i webbutiken
Jag sålde ju me&i kläder via homeparty i ett antal säsonger.
Då fick jag inte sälja andra kläder.
när jag nu slutade med det till hösten har det ju öppnat upp för ett läge att sälja kläder.
Men jag vet inte.
först och främst vilket märke?
bara vuxenkläder eller bara barn eller både och.
sen krävs det att man kan lagerhålla kläderna oxå.
många frågor.
kläder är mer säsongbetonat än vad inredning är
svårt beslut.
jag säljer ju redan lite lite lite kläder.
lantlollekjolarna

satt iallafall och googla runt på måfå
hunky dory har fina kläder men dyra.
den här fina blusen var det rea på ..
på en webshop. som jag glömt vad den hette förståsss typiskt var ju halva priset dessutom.
Vi bodde inte på detta hotell.
men högt upp bodde vi.
men jisses vilket hotell va?!
det var med i senaste numret av residene
högst upp är det en pool grymt coolt

Den här villan är inte så tokig heller.
oxå med i senaste numret




jag har dagenefterkoma så jag minns varken namn på hotell
eller vem som bor i huset just nu.
snart kommer en vän hit med pizza ska bli väldigt gott.
ska ta något riktigt flottigt känns som jag behöver det-



1 kommentar:

bykerstin o. butikblandannat sa...

Hej!
Vilken kul resa du verkar haft, blir riktigt avis :) Jag diggar namnet! Hoppas du mår bra och att det går bra med webshopen. Butiken i Svanviken går bra, men man märker att det är höst och färre ute på vägarna och i stugorna.. :) Låter kul med kläder! Men förstår att det är många frågetecken. Kram Kerstin