onsdag 29 september 2010

Lampa!?

skulle vilja sätta några tavellister i nått hörn. visst ser det mysigt ut.
eller ovanför soffan.


bilder från mio.se
är tavellister helt ute?!
jag skulle vilja ställa plåtskyltar, bokstäver och lyktor på mina.
den ovan är det hyllplan inte tavellister men ni fattar vad jag menar.


Har jagat en taklampa till stora rummet ovanför matbordet.
Det är lite för mörkt där när man ska äta.
Men vet inte vilken stil..eller färg.
Nedan följer en bildkavalkad

bild ovan lånad från mio.se




den här hitta jag på ilva.se








den här är inte från mio. minns inte vart jag hitta den ;-)
den här är jag mest förtjust i. den ska vara riktigt stor om jag(vi) bara ska ha en.
två då får nog sambon dåndimpen när han ska dra sladdar hit och dit..han fixar det.
men tycker inte det är så skoj.;-)




snyggt men vet inte.
vad är snyggast till ett matbord??
är det en sån man ska ha?!


Passar dem andra mera till ett köksbord?!

mer min stil.










Inga kommentarer: