onsdag 8 september 2010

Lördagsmiddag

I lördags åt vi bakad potatis.
Röran vart så god så jag slickade botten på den.
creme fraiche, dill och kräftstjärtar. yummie
Bästa med att äta bakad potatis hemma är att man får ha på så mycket röra man vill.
det syns ju att jag passa på. det riktigt svämmar över.

en god kall cider och vitlöksbröd till
Sen stod magen i fyra hörn. sallad var överkurs den orka jag inte äta upp.


Så fint man kan göra på en liten bricka.
ja jag tog faktiskt en ny mugg till dillen som mest ser ut som en misslyckad frilla.
skåpen här hemma svämade över av muggar.
varför jag köpte fyra till fattar jag inte.
men en fick iallafall vara kruka till kryddväxten.
kvällen börjar lida mot sitt slut. har jobbat konstant sen jag kom hem
slog mig ner i soffan vid åtta för att kolla på idol. ett brejk.
nu måste jag fortsätta med att lägga in bilder på lite nya varor som kommit.
brödvärmare..hade varit bra till vitlöksbröden.



Inga kommentarer: