torsdag 23 september 2010

Dagen efter..

ja det ser faktiskt så ut. som att jag drack en hel flaska vin igår.
Igår var det alltså modevisning, jag gick modell för Capri Collection.
Men jag drack alkoholfritt, men jag mår faktiskt som jag ser ut.
trött, febrig blääää
skönt med dunväst över jeansjackan.
snäll liten son som älskar att fota, knäppte av ett och annat kort på sin mamma på väg till förskolan

Köpte iallafall ett par kängor häromdagen, billiga och nja inte så man går lång promenad i dem men duger fram och tillbaka till jobbet. köpte dem enbart för syns skull ;-)
Igår på modevisningen hade jag dem här jeansleggingsen på mig.
Äntligen ett par som passar mina ben :-D
lite aningens stora i midjan.
Men dem fick följa med hem och åkte med mig till jobbet idag.

Sen har jag klämt och kännt på den här ringen jättelänge nu hos Lena. den fanns inte i min storlek då, men igår låg den där. OCH den fanns kvar efter visningen, jag stod och pilla på den och till slut ramla prislappen av. DET måste ju vara ett tecken.
Svägerskan fick lösa ut mig. hade inga kontanter med mig, det var ju 20% på allt igår så jag måste ju bara ha den. Men måste nog byta till en S efter att kommit ut i kylan blev den större och större.

eller fingret blev mindre hehe.


Andra smycken som går i nästan samma stil är OXXO
jättefina eller hur?












Kanske nått för millamix?!
Bilder och mera om modevisningen kommer senare.
nu jobe








Inga kommentarer: