torsdag 16 september 2010

Modevisning

Igår var jag och provade ut kläder till en modevisning jag ska medverka i.
ja jag ska ju vara mannekäng igen. hehe..
Här är en outfit jag ska ha på mig.
Förutom linnet det blev en annan top till

cool outfit. tuff jacka, leggings med ridbyxedetaljer.
Jag bara älskar dem där skorna. (dem ingick tyvärr inte)måste leta efter liknande.
Provade ju dem jag bloggade om tidigare, men dem var inte i äkta skinn och nja. det såg plastigt ut.
Shorts så sköna och så tufft verkligen.


det här nedan ska jag inte visa, men kolla skorna, tufft.


Dem här chinosbyxan hade inte kommit ännu. Men dem måste jag prova när dem kommer in.
riktigt tuffa tycker jag.och ännu en gång grova kängor.
Så grymt snyggt.






mössan ska jag visa. resten ska någon annan visa upp.
jag ska inte bara ha mössa utan ihop med andra kläder förståss.



Snyggt. grovstickat och tuffa shortsen igen.
Skorna..måste bara leta efter liknande







jättefin spetstunika som inte hunnit komma men den ska jag visa upp iallafall
på onsdag nästa vecka.




Alla kläder kommer från Capri Collection.
bilderna är lånade därifrån.


Nu kommer en bildkavalkad på skor.
så har ni tröttnat på det kan ni sluta läsa nu ;-)

Boots från timberland







Känga (snygging.) från vagabond






boots från skokanonen och den här kan jag tänka mig OM
den är i äkta skinn. provade alla skor jag bloggade om förut dem var inte i äkta skinn
dem kändes så plastiga, den jättesnygga som det var 10 cm hög klack, var riktigt grymt snygg.
men jisses amalia hur bär sig folk åt för att kunna gå i såna skor. ja hade det varit mingelparty och inte danspåbordet fest jag skulle på så ok , då hade jag köpt dem. trots det oäkta materialet. för dem var riktigt sköna och sååååå jäkla snygga. Men jag kommer ju halka runt mest hela kvällen idem och inte känna mig bekväm. nej på fredag blir det mina gamla stövlar.


Nu sista stöveln den här är i äkta skinn och är den så skön som den är snygg så helt klart får den följa med hem fint namn hade den oxå ;-)
tjing tjong ballongkalsong
(blir inget tooodiloo och sweeties här inte, låter så töntigt tycker jag)
























Inga kommentarer: