torsdag 1 juli 2010

Formex bokföring och en liten kopp

Ja då var det dags för bokföring igen, har samlat på mig två månader så nu är det bara att tuta och köra. Passa på när sambon jobbar natt igen, så kan vi synka, jag kan oxå jobba natt.
Fyndade en så himla fiffig sak hos perlan. för 50 spänn blev den här smarta tesilen min.
Köpte två st, så nu slipper jag allt pill med att få i lös teet i silen.
Bara till att hälla i den här och sätta

den på kanten på koppen och hälla vattnet igenom den.
Gjorde mig en "liten" kopp te så jag klarar mig igenom två månaders kontering. phhuu
fick formexkatalogen med två biljetter, (som jag verkar fokusera mest på, vad gör jag för fel. för snabb på avtryckaren kanske skulle ju få skärpa på te silen inte biljetterna), iallafall så ska jag lägga biljetterna på ett bra ställe så det inte blir som i våras då jag jaga land och rike runt efter två biljetter, fick ju upplysning sen att det kom ju faktiskt två med i katalogen hmmm,,

Kusmi tea. som tog slut. måste köpa nytt himlans gott och fin burk.
nähä bokföring var det.

Inga kommentarer: