onsdag 14 juli 2010

Morgondopp

3 arbetsdagar kvar sen får jag den välbehövliga och HETT efterlängtade semester.
Igår visade termometern 32,5 grader när jag åkte hem kl.15.30
Åkte till stugan,

där väntade familjen och några vänner.
det är min tröst i hettan att mina goa pojkar iallafall är lediga och får plaska och göra skojiga saker med sin pappa.

Jag hoppade i plurret direkt och svalkade av min klibbiga kropp, sen åktes det vattenskidor och wakeboard, sen åt vi god mat jag drack lite rose. Skulle ju trots allt iväg och jobba idag igen.
Mycket sömn blev det ju inte la mig sent(dock inte sist) men sen var det så varmt i sovrummet.

Innan jag åkte i morse tog jag ett morgondopp, man kan nog inte vakna på ett bättre sett ett nakendopp dessutom, det var ju bara jag vaken alla andra låg och snarka..
Inte bara jag som tycker det är varmt och behöver bada
även kossor behöver bada och ett rådjur var ute och simmade igår. lustigt.





Inga kommentarer: