tisdag 6 juli 2010

Rexona & Favoriter

Jag har min absoluta favorit när det kommer till armband och det är det flerradiga läderarmbandet jag har på mig här. Magnetlås så det är enkelt att ta på sig det, snyggt att ha det ihop med andra armband som här tillsammans med Carin armbandet.



Ny deo som det görs reklam för på tv.

Rexona utan alkohol som är bra för din hud.

Ska dessutom vara väldigt bra mot svett och lukt oxå.

Så den ska jag testa.

Har ju redan min absoluta favorit när det kommer till deo och det

är oxå rexonas men maximum protection men dock för en lite dyrar peng.


Här är mina två favoriter. som jag gärna bär tillsammans. otroligt snyggt till jeans.

Läderarmbandet igen, men nu har jag vridit det så man ser spännet en snygg detalj, här har jag det tillsammans med olga där det egentligen ska sitta ett litet hänge som det står love you på.

Men det har jag tagit av och istället satt det på en kedja så jag har det som halsband istället.

Man kan ha olga runt halsen oxå. Det är ju virat två varv runt handleden.

Dessa två bär jag gärna jämt.

Jag har den ljusblåa olga på mig, hon finns även i mörkgrått.



Läderarmbandet är det rea på nu kostar endast 89:-




Inga kommentarer: