torsdag 8 juli 2010

En dröm

jag har är
mer pengar på banken.
mer ledigt med barnen
mer fri-tid
då skulle jag
resa mer
träna mer så jag fick den här kroppen.
det behövs det inga pengar för men dock mer ledig tid.
fatta att min mamma ska åka hit i januari.
det är hon mer än väl värd efter allt som har hänt det sista året
Boracay filippinerna
vi skulle oxå kunna hänga med men då var det just det med pengar.


vilken dröm att få åka hit.
Mammas syster tillika min mosters man har en bror som bor i Manila
Så dem åker dit i januari för att fira mammas svågers 60 årsdag.
Kan man fira det på ett bättre sätt?
Men moster har lovat att vi kan åka när barnen är större.
flygresan tar ett tag så där kom tiden in ;-)
näe men det kan vara jobbigt för barnen (kanske)
jag med familj
syster med familj
och
bästa moster med sina underbara barn.

vi får se
kanske även vi är där i januari.
det är inte skrivet i sten....


Inga kommentarer: