tisdag 29 juni 2010

täck en fläck

Vi hade inte bott speciellt länge i nya huset förrän stora killen rev sönder tapeten.
Tänk va ledsen man kan bli för en sån grej, löjligt egentligen.
Sen dröjde det inte länge tills lillkillen gjorde samma sak, bara för att brorsan gjort det.
hmm.
Vad göra.??
Jo varför inte täcka den sönderrivna tapeten med väggdekoration.
Sagt och gjort, jag ville gärna att det skulle matcha lite med spindelmannen som är i lillkillens rum. Så det fick bli...
Före
Stjärnor.
så här blev det efter.


En något suddig bild.
Men det blev helt okej.
Superenkelt dessutom.
Det gick inte åt hälften av stjärnorna. Men jag nöjde mig med detta.
Hade kunnat fortsatt ända upp till taket, men jag ville ha det lite lagom, svensk som man är :-)
Brorsans rum får jag ta tag i en annan dag. Där behövs en Giraff för att täcka och det passar ju inte så bra ihop med batman..så jag funderar lite till.

Inga kommentarer: