onsdag 14 juli 2010

Vinglas

är sugen på nya vinglas.
Helt onödigt egentligen.
har jag drabbats av påsjukan måntro?!
Kan man ha för många vinglas?!
Skulle vilja ha lite finare vinglas än dem iittala jag har nu, dem funkar jättebra som både vinglas och ölglas absolut inget fel på dem.
Men som sagt lite "elegantare" än dem jag har skulle vara fint att duka med.
För att inte prata om att dricka ur, jag tycker det känns skillnad faktiskt.
är i valet och kvalet.

båda dessa är fina.


Var faktiskt på jakt efter några helt andra vinglas.
men jisses vilken resa det vara bara för att hitta till butiken
körde fel, hamna innanför grindarna vid Carlsberg.
-onej shit hur gör jag nu?! blivit instäng på förbjuden mark.
en snäll carlsbergs kille hjälpte mig.
förklarade att grindarna öppnas automatiskt.
hehehe..generad näe..
Han förklara hur jag skulle åka oxå.
det var värsta omvägen för att komma till butiken. jag stod ju utanför den.
MEN på lastkajen.
när jag väl kommer in i det gigantiska varuhuset finns inte glasen..
grrrrrrr var måttligt irriterad kan jag tala om.
ville inte komma tomhänt därifrån men jag behövde ju inget så ja jag gick ut därifrån tomhänt och arg.
jaja det var min utflykt på lunchen idag det.

Inga kommentarer: