fredag 29 april 2011

JUST LIVING





Just living is not enough, one must have sunshine, freedom, and a little flower










Skönaste tröjan på länge så enkel men ändå så snygg och det bästa är nog trycket på ryggen. där det fina ordspråket eller statement som me&i kallar det. därifrån är tröjan och den kan jag rekommendera. löp och köp










Nu fångar vi kvällen





fredagar är för mig lite heliga,,då vill jag helst bara vara. ta en kaffe när jag kommit hem från jobbet, läsa en tidning medans barnen leker eller mumsar en glass.Sen laga nått gott och dricka ett glas eller en hel flaska vin. ;-) för att sen sitta i soffan och GLO..som en KO...det gör jag inte på vardagarna.men på fredagar har jag fått punka luften är helt slut liksom.





men nu måste jag rusa iväg på kalas. Det kan ju vara trevligt det oxå.
det är när det är två kvällar i rad man ska iväg som jag blir hur ska man säga lite stressad. och jag hatar verkligen att stressa det gör jag 24/7 övriga dagar i veckan och det är inte jag..jobbar bra vid stress men att stressa på mina barn det är inte min grej..

svammel svammel..



hej på ett tag





Inga kommentarer: