fredag 8 april 2011

Evelin skeppström

ibland måste man tänka utanför "boxen" jag flyttar ju runt grejjer hela tiden här hemma

ett enda inferno av saker emellanåt. vissa saker är ju inte här för att stanna ;)

jag har en benägenhet att köpa hem saker till butiken som jag tycker om själv.

ibland kanske man skulle ta hem sånt man inte gillar

ja ..iallafall hittade två söta små krukväxter

(även om peter hatar krukväxter,,snittblommor går bra)

10 kr kosta dem

hade helt plötsligt för många krukväxter och för få krukor

vad göra??!!!

stoppa blomskrället i evelin skeppströms kanna.

tadadaaaa

man måste verkligen tänka lite utanför ramarna ibland

och dem trivs så bra ihop

mina svarta ljusstakar

(som oxå flyttat från rum till rum man undrar ju om man lite koko ibland)

och den svarta kanna från underbara och superduktiga evelin skeppström..

som jag förövrigt väntar hem lite nya saker ifrån..väntat sen i november.

.ja ni förstår vilket jobb som ligger bakom hennes saker.

:-D

ni hittar dem såklart här



näää vet ni va?!

här kan jag verkligen inte sitta..vi ska grilla ikväll och väntar besök

så nu häller jag faktiskt i mig red bull för jag tror jag fått ett virus


trötthetsvirus.


trevlig helg ni som tittar in..och det vore ju trevligt med en liten kommentar..

ett hej eller sååå



Inga kommentarer: