onsdag 13 april 2011

nystädat

Skönt att komma hem till ett nystädat hus.

tack för det rut.;-)


en försäljare ringde när jag kommit och skulle precis till att äta.

jag flyttade mig från rum till rum och försäljare undrade t.o.m om jag var i ett ridhus?!

what!

näe jag är hemma och det ekar nått fruktansvärt från köket.

jag gjorde en rensning av alla lyktor och div smått som stod överallt.

tänkte börja om från början och plocka tillbaka en sak i taget

enligt feng (igen)

sen att dem städat bort allt damm kanske gjorde sitt till oxå.

hehe.

vi har inga gardiner i köket och högt i tak lägg därtill klinkersgolv

& öppen planlösning

ekooo ekoo ekooo

jag sa sen vid middagen.

-sen ska mamma skruva upp gardiner.

p tappa besticken i tallriken och det eka ännu mer.


en dörrmatta kan ja ju börja med



har iallafall köpt en STOR matta till vrummet. en lila.

det har iallafall minskat ljudet någorlunda

sen ovanför soffan SKA tavellisten upp tavlor minskar oxå ljudet

och vi har inte EN ENDA tavla i hela huset uppsatt.

winnerbäck tavlan som står lutad ska jag sätta upp.den har redan åkt i golvet en gång

då gick glaset sönder och fina skänken fick sig en törn :-(

nu får tavlan sitta utan glas.


nähä ta tag ikvällen. stryka duk står på agendan.

det vankas en födelsedag imorrn.


kanske två ;-)



Inga kommentarer: