söndag 1 maj 2011

Altan fortsättning och strange pant

Här kommer fortsättning på altanbygget.

i tisdags kom reglarna upp och man börjar ser hur formen på altan kommer se ut.




Närmast där trallen slutar kommer det blir sten.

Igår började vi skruva trall.

Säger vi igen då jag faktiskt skruvade trall oxå. :-D

Kul att vara med i ett bygge och inte bara serva med kaffe och mat.

fast det gjorde jag ju oxå iofs.

idag fortsätter vi tralla tror jag.

det tog sig väldigt sakta 5 rader fick vi fast och typ 500 skruv.

men det blev några meter då det är ganska långt på längsta sträckan.




Nu nått helt annat,,en fredagens kvällens.


Jag har letat hela våren ja säkert hösten oxå efter ett par snygga chinos.

tycker det så löst och ledigt skönt ut och klädsamt.

men på mig har dem ju suttit som på karlsson på taket nästan.;-) hittade ett par svarta och när sambon såg dem så mumla han bara lite för sig själv

strange pant.

det var inte dem här det här är ytterligare ett par andra svarta inte lika vida i benen och satt rätt skönt faktiskt. det sambon sa när jag kom hem och han såg dem här den där var snygg...toppen alltså. den är från lantlollorna och det trodde jag däremot inte var hans smak. men det var det visst, byxorna sa han ingenting om..inte ens strange pant.

nu tralalalalala


1 kommentar:

Anna sa...

Ser fram emot att få sitta & njuta med en god kopp kaffe på er altan ;-)