onsdag 27 april 2011

tick-tack

Ibland går tiden fort och ibland seeeegar den sig verkligen fram.

Är så jäkla nöjd med min nya klocka.

fick den av min kära sambo <3


vilken skön påskhelg vi haft.

Mycket jobb med altan och det börjar ge resultat igår jobbade P på flitigt.

Nu är det bara typ 3000 skruv som ska skruvas i..


Tänk sen när jag kan öppna köksdörren och bara kliva rakt ut utan skor.

på ett trägolv och inte på grova stenar.

där ska jag sitta sen och dricka mitt morgonkaffe i förhoppningsvis solen ;-)

för det var väl ändå inte det sista vi såg av den får jag hoppas.

Man vet aldrig i detta land.

när det varit fint på våren får vi ofta en skitsommar.


nä nu ska jag jobba på sista timmen.

sen ska jag åka och köpa svart färg..har kommit på ett nytt d.i.y projekt.

när man precis är klar med det ena projektet och tycker det är så skönt att slippa måla så kommer man på nått nytt.

Men jag gillar att ha saker att göra sitta still och glo är inte riktigt min grej.


ni ska få se..det är iallafall tänkt till lille j:s rum



hej på ett tag..

Inga kommentarer: