torsdag 14 april 2011

Tävling

hos signerat71 kan du tävla om den fina lilla söta väska.




ska väl inte tipsa egentligen då jag gärna vill vinna denna.




;-)








japp det var som jag sa.


ett till litet yttepytte födelsedagsbarn som såg dagens ljus imorse.


så då får sambon dela sin dag med ett av våra bästa vänners barn.


har inget namn på flickebarnen ännu. men det hade nog inte spelat någon roll


för sist dem fick barn så sa dem ett namn och jag köpte


presenter och kort och skrev välkommen **** och när jag kommer dit


så heter hon inte det längre :-D






välkommen till världen en ny liten sötnos.




så nu har john en ny tjej att ta hand om.

hans största önskan i världen är att få ett litet syskon.

så mycket så han är villig att dela rum med den.

men nej vi är färdiga.

jag älskar mina barn och är så himla nöjd med dem två vi har.

men inga av mina förlossningar var några höjdare



första låg jag och kräktes i 3 dagar liksom,

gick ju ner 4 kilo från första inskrivningen till sista,

ja vi åkte typ in och ut från bb i 4 dagar. låg hemma och kräktes och hade jävligt ont

det enda jag kunde äta var piggelin.

höll på i 72 timmar utan resultat så det slutar det med akut snitt..


sen 39 graders feber båda gångerna.



andra gången gick det lite snabbare 1 dygn bara och epiduralen var ju min räddning
sen att amma..söndertrasade bröst..även om john var bättre på det än sin storebror

men det slutade ju lyckligt och jag är så tacksam för dem barnen jag fått


och bebistiden den är jättemysig men jag tycker det bara blir bättre och bättre

ju större dem blir

och vill gärna hinna med mina barn med allt vad det innebär.






nog om det













Inga kommentarer: