måndag 14 mars 2011

Småvaser+fyndat

Buketten med blommor jag köpte för 1½ vecka sen har stått sig riktigt bra. förutom tulpanerna.
Satte dem som var kvar i ett gäng små vaser.
dem vita endast 19:- på ikea. den allra minsta hittar du hos millamix.se
fint litet arr tycker jag.
Gjorde ett fynd idag.
en kasse från himla med 3 kuddfodral 6 st tabletter för 597:-
har ni vägarna förbi barkarby outlet måste ni kika in hos himla.
dem ska stänga igen butiken och har finfina priser såklart men även tag 3 betala för 2.
jag köpte iallafall en salig blandning av kuddfodral och skulle egentligen köpa 4 tabletter men jag fick ju 2 gratis. så det blev 6 det.
men nu säger jag go natt
det är ännu en dag imorgon i bokslutens tecken..
blir det klart till på fredag vet jag en som kommer tömma en champange flaska.
hej så länge
kika in på dem!

Inga kommentarer: