tisdag 22 mars 2011

hemmaportalen & mera muggar


som sagt jag är en sucker för muggar.
Men är dem inte fina så säg. den överst till vänster klämde och kände jag på i fredags.
MEN ställde tillbaka?! greengate är den ifrån och kostar 89:- Men där jag klämde och kände kosta den 109.- kan skilja lite på butiker m.a.o
Den blåa längst ner är från och åhlens och för 35:- kan den bli min
den med grönt handtag är från indiska och kostar 45:-
så det var lite mugginspiration.
kanske måste köpa ett vitrinskåp redan denna vecka :-D




har ni sett vilken söt.?!

det är en äggkokare för micro.

49:- på åhlens.

vi har en äggkokaren och det är den bästa hushållsmaskinen vi har hemma.

Att koka ett ägg i taget eller har 7 såna där hemma verkar för bökigt för mig.

Men är man sugen på ett ägg bara är den ju perfekt.





Vi finns på hemmaportalen och jag tycker att loggan och bilden samt text blev helt ok.

(ps. jag kan sluta fundera på svart/vit vitrinskåpet jag skrev om det skulle bli alldeles för brett)
så jag klurar vidare..tror jag har bestämt mig.




Inga kommentarer: