söndag 20 mars 2011

Karlsson på taket

idag bar det iväg till oscarsteatern och titta på karlsson på taket.
hade med mig två karlsson barn och som tur var satt dem inte på taket när föreställningen var slut.
phuu..
samt mina egna två såklart och svärmor.tillika farmor/mormor till barnen.
att man kan bli så slut efter en sån dag, sitter med min tredje kopp latte, vet inte om det är att kroppen vill dricka ifatt eller om jag tror att jag ska bli piggare.
iallafall var föreställningen jättebra och benjamin wahlgren är ju en sån naturbegåvning och otroligt duktig, vet inte men i programmet stod inte att han gått någon teater eller musikskola.
men han har väl det i blodet. född stjärna inte dåligt.
jag är iallafall imponerad.



1,2,3,4,5
stilleben

siffrorna 3, 5 och 7 är visst bra att tänka på när man ska skapa stilleben.
nu vet inte jag om det är ska vara 3,5 eller 7 likadan saker men jag har iallafall blandat 5 olika
saker på min "nya" skänk.
ojämt antal är visst viktigt iallafall.


Inga kommentarer: