torsdag 24 mars 2011

elsa och tips

Dagens tips blir ett sminktips.
Om du använder foundation måste du skaffa en foundationborste.
Oumbärlig om du frågar mig.
Köpte sensai fluid finish från kanebo och den kan jag rekommendera.
Sen en rougeborste med sned borste är bra till rougen.
Jag använder rouge från mac och har gjort det väldigt länge för nu har jag nått botten på denna så det blir till att fråga min vän om hon kan ta hem en ny åt mig. för hon jobbar nämligen på NK där man kan köpa mac smink men hur ofta är jag där och springer liksom
den jag haft heter plum foolery sheertone shimmer blusch..hej och hå va långt namn på en rouge
men riktigt rosig och fin blir man,
Men den har nog utgått så det blir till att köpa en liknande
så om någon nu var intresserad av detta så varsågod.
borstarna finns hos millamix..
Sen har jag klippt mig idag,,,hunnit med ett besök hos dr Frisk med barnen. för den årliga kollen av hemofili, storhandlat och slank dessutom in på åhlens när jag ändå var på "stan"
två elsa muggar blev det.
tjoochtjim..

1 kommentar:

signerat 71 sa...

Hej,
Tack för din söta kommentar hos mig. Vilken fin blogg du har.

Kuddarna har vi sytt själv. Tilda har sytt 1 och jag 2 - här kan du kika lite närmre på dem:

http://signerat71.blogspot.com/2010/11/prinsess-rum.html

Tyget har jag köpt på stoff & stil. Mönsterbeskrivning kan du få om du vill.
Kram J