lördag 26 mars 2011

In love



Ja kan man bli kär i keramik så har jag blivit det.
Den underbara serien fägrin design Hanna Svensson är verkligen så underbar som jag föreställde mig.
Har faktiskt inte sett dem live innan jag tog in dem i butiken.
Endast på bild och faktum är dem är mycket mycket finare i verkligheten om det nu går.
för dem är ju så fina på bild oxå.
Sen gillar jag att man kan variera dem lite, man får mycket för pengarna.
Setet tex. den största kan du använda som chips, godis eller salladskål för den är så pass stor.
Den mellersta passar oxå som godiskål, ljuslykta eller till en blomma.
Den minsta är så söt och jag skulle kunna ha en i varje rum
men det gör inte mig till någon bra affärskvinna enligt P. :-D
Muggen som ni ser ovan passaden min lilla min orkidé som handen i handsken.
En perfekt gåbortpresent. Tänk att få denna som värdinnegåva och dessutom kunna använda krukan till sin favoritmugg. Jag skulle iallafall bli jätteglad.

Fina TineK ljusstakar som jag klickat hem. yttepyttesöta och dem gifte sig fint med lilla kronljuslyktan.







Solig lördag igen. det är ju underbart.
så här såg det ut på frukostbordet imorse.
Medans barnen titta på dora som tjata om ryggsäck ryggsäck ryggsäck.
karta karta karta karta tills jag inte stod ut.
utan jag gick upp och gjorde ett ryck och styla med det fina porslinet fägring som jag fick hem i veckan. Eftersom vädret bjöd på underbart ljus är det bäst att passa på liksom.
det mesta hittar du HÄR

nu ska jag njuta av dagen och ja röja bigtime eftersom hela hallen är full av kartonger.





1 kommentar:

Madelen sa...

Det ser ju ut som värsta hotellfrukosten!! Skulle ta ett kort så ska du få se hur våran frukost dukning ser ut =D