söndag 6 mars 2011

Gör OM gör RÄTT

Japp grundarbetet är det viktigaste.
ska jag slå in det i huvet på mig själv ELLER what!
Gjorde en riktigt vild och ingen bra chansning.
Köpte ett runt litet bord och från det stora varuhuset har vissa möbler en förmåga
att inte vara kritvita, vilket retar mig.
Så jag drog över rollern ett varv och vips vitt vitt vitt

glömde dock en viktigt detalj. slipa det lackade bordet
drog man med naglen över bordet blev det en repa.
Så som ni ser ovan, det var inte så väldigt svårt att dra bort färgen med den linjal av alla redskap
det talar ju sitt tydliga språk att färgen inte satt särsklit bra.
Hur skulle det se ut tror ni efter ett tag inne.?!
ja förmodligen randigt
Så sagt och gjort skrapa bort färgen och slipa slipa slipa.
shit va tråkigt och så dum man är
men nu är det målat igen och torkar förtillfället så får vi se om det sitter kvar.
Nedan skåpet
färdigmålat.


Nu ska jag ut igen i det fina vädret.
och måla den som säger att det är kul
LJUGER!!!

Inga kommentarer: