onsdag 11 maj 2011

busy busy

Oh my vad jag önskar mig 24 timmar till per dygn.

Varit på resande fot förra veckan, besökte bl a ..håll i er

Ullared. jag och syrran var helt tomma i bollen efter den dagen :-D


Sen en helhelg i GBG med 9 andra tjejjor. Jag kände mig som 20 igen..fast det var ju inte så längesen "visslar"iofs...ni vet fnittra och skratta sådär som man gjorde då. det var minst sagt kul iallafall.

Sen kastades man in i vardagen,,minst sagt. Men nu så är mitt bokslut klart. jobbat typ natt hela veckan,,det har snurrat endel i mitt tomma huve.

Vet inte om jag känner mig lättad nu efteråt utan mer nedtyngd.

Men jaja..nu är det bara att ro båtf-n i land helt enkelt.

Bjussar på lite exlusiva (änsålänge) bilder från ikea och livet hemma.

Fint hem har dem fått på sin lins denna gång.













Bilder lånade av: http://ikea.se/livethemma



På Livet Hemma hälsar på hemma hos Jeanette och Mattias
och deras son Egon som bor i en personligt renoverad och inredd lägenhet
från 1930-talet. Hemmet sjuder av kreativitet och det är alltid något nytt
projekt på gång!

Jeanette arbetar på IKEA och kan sortimentet utan och innan. Tillsammans
med Mattias har hon anpassat lägenheten och inredningen efter deras
behov. Ett stort arbetsbord för alla projekt, ett sidoskåp av ombyggda
köksskåp från IKEA, omgjorda lampor eller ett egenhändigt målat
schackrutigt köksgolv är några exempel vi får ta del av.

Inga kommentarer: