tisdag 17 maj 2011

17 DAGAR

eller 17 gånger ska det ta sen är man fast i träningsträsket, beroende helt enkelt.


Jag startade igår på allvar, nu finns inga ursäkter kvar som att jag är så trött, jag orkar inte, jag är sjuk, har ont i bröstet(vilket jag faktiskt hade igår)


så igår började jag med en raskt PW.


40min.


Den enda ursäkten var faktiskt min gamla portabla cd spelare.


JA ni läste rätt,,den har faktiskt gjort sitt nu


Den hackade och la av hela tiden nära att jag kasta den i diket.


Men tänkte på miljön och det är ju inte så vänligt mot den att slänga ett sån skruttigt gammal spelare där. Den är jättejättegammal faktiskt. fick den i julklapp för en herrans massa år sen.


Så nu unnade jag mig faktiskt en ny spelare. Jag tycker det är bra mycker roligare med något i öronen när jag är ute och vandrar eller springer. ljudbok eller musik.




Nu har jag iallafall införskaffat en philips mp3,,funderade på en ipod nano och faktiskt även en ipod touch, men nu blev det denna. Jag kan säkert använda telefonen som en mp3 men äldsta sonen lyssnar gärna på musik så då kan han få använda denna oxå.





så nu är min runtone eller easy tone redo. Beroende på om mitt skavsår jag fick från runtone igår läkt ut.


ett par sportigare hörlurar köpte jag oxå, för mina öron är helt felkonstruerade för dem vanliga lurarna ,,vet inte om jag har för små hål i öronen ;-) dem ramlar iallafall ur hela tiden och det är väldigt irriterande det oxå.




Så vi ses om 17 dagar då..eller 17 gånger ;-)





Inga kommentarer: