torsdag 26 maj 2011

Bröllop!!!

Japp..vi ska på bröllop nästa lördag .



Jag var ute i väldigt god tid för en gångs skull och köpte denna rosa klänning.



Vet inte om det var så bra att vara ute i så god tid.



Eftersom jag inte får på mig den nu..amen va f-n liksom



dragkedjan är skittrög och den sitter tajt över bröna.



bRa eller dåligt att man fått stora bröst helt plötsligt.:0



mycket irriterande tycker jag.










bild lånad av mandeldesign



tur dock att jag provade 1½ vecka innan och inte samma dag..då man ändå har bestyr med hår naglar och annat krussidull..som att lämna barn osv.
får tänka helt om.



Så jag provade denna nedan. man ser tyvärr inte hur hela klänningen ser ut.



Men den är asymmetrisk och lite längre.



dock ett problem och det är själva bhn. det krävs halterneck och en HEL rulle tejp för att hålla klänningen på plats.



Köpte tejp på lindex igår och har nu fått låna en bh som jag ska prova.



bild: jag
Sen annat problem. SKOR
jag ska inte ha ballerina men kanske behöver ta med mig ett par om man ska gå i nya skor en hel kväll.
har ett par svarta skor med hög klack(inte ballerina alltså) dem är flitigt använda och är från -98 då jag var tärna.
kände att jag ville ha ett par lite modernare kanske.

ballerina behöver jag i vilket fall så det kanske hoppar i ett par i korgen när jag ändå är i farten.




Kilklack är snygg tycker jag.
beroende på vilken klänning jag väljer
om jag tar den rosa tror ag beige passar,fast svarta skulle oxå funka
då tror jag det blir den översta svarta



skor med lite mer klack.
röstar på den andra uppifrån.



peptoe går fetbort.

gillar det inte..känns som tårna ska rymma.

Men om nån annan vill ha förslag kommer här några på den modellen oxå



Här är nått mellanting, tror jag skulle se tantig ut och få stora fötter

(fast det har jag ju iofs;-))





skorna hittar du hos http://www.euroskor.se/


där alla bilder är ifrån oxå.






så nu är det bara att prova kvar. och banta några kilo kring ryggen.



så är alla problem lösta ;-) har faktiskt gått ner 1½ kilo sen i måndags.det var nog mycket vätska som behövdes bort eftersom tanten är på besök.




Inga kommentarer: