söndag 18 mars 2012

little braveheart

Här är det storstädning som gäller. hela familjen är inblandad. Jag och p städar och barnen leker och stökar till ;-) jag lyssnar på den här helt ok tycker jag. resten på hennes nya skiva kanske krävs att lyssna lite mer på för att det ska gillas.



En bänk i köket är iallafall nystädad och färdiglullad :-D vasen med salladsbestick och andra FINA slevar hittar du HÄR

Sockerskålen har jag flingsalt i. perfekt med en skål med lock till flingsaltet så man slipper dammet. I bakgrunden en kanna som jag satt en blomma i ..ja som sagt man tar vad man har och använder fantasin lite extra.


Nähä nu undra pappsen vad jag gömt mig nånstans..kan alltså inte smita längre.




got to go!!


1 kommentar:

Maria - Wikers Liv sa...

Hej! Tack för hälsningen hos mig!
Köket är från HTH och heter "kvadrat".
Sååå fin blogg du har! Ser ut som att du har lite samma stil som jag. Vi har oxå en beigerutig tapet ;) Så snyggt! Hit kommer jag igen! Nu ska jag kolla in din butik oxå. :)
/ Maria