lördag 24 mars 2012

LÄNKAR hej vilt!!




Bilden har jag lånat från ettseptemberbarn














Lagom till helgen och med en perfekt tajming med tanke på erbjudandet här inne kom en efterlängtad påfyllning av den väldigt populära vasen. Den har man sett både här och här .

Sen kom även en jättesöt kruka, påfyllning av kuddfodralet one way och tavlor samt en stråkorg. Happy shopping everybody!





Måste samtidigt passa på att be om ursäkt för mitt någon förvirrande inlägg tidigare. vet inte varför jag var tvungen att skriva det..men men..migrän är hemskt och jag satt på jobbet med migrän med sk aura..orden kommer ut baklänges när ska skulle skriva tog det jättelång tid innan jag fick till det rätt..och ja det blev ju inte riktigt rätt. 4 eeze och två alvedon vågade jag till slut öppna munnen och svara på tilltal. det är fruktansvärt. otäckt och jobbigt.

Inga kommentarer: