lördag 19 november 2011

lite inspiration & suddig dagens

En variant på adventsljusstake kanske.! siffrorna finns hos millamix för 29;- ljusstakarna finns hos ikea, den högsta är dock en day home och kostar inte gratis ;-) (nästan onödigt dyr faktiskt)

Eller gårdagens dagens. i en väldigt stökig hall. Ja så här kan det se ut när det kommer hem en pall med varor. Längtar något enormt efter carporten som ska byggas då det även ska finnas ett kontor/lager/butik där. det ska bli väldigt skönt att få tillbaka sitt hem. OCH det är det inte bara jag som tycker ;-). Ni ser även spegel jag banka upp och dagens är ett budgettips..Gina tricot mössa med tofs, jacka deval, jeans har jag fått av syster och det är ett par gucci strecht super sköna, skorna caterpiller och är perfekta nu när det inte är jättejättekallt. men man ändå vill ha något rejält på fötterna. tröjan även den från gina tricot, dem har väldigt mycket snyggt nu och det är ju så bra pris på deras kläder och för mig är det perfekt som tröttnar snabbt på kläder.



här kommer lite inspiration till nästa helg. grått, vitt och lite rött tror jag blir så snyggt i jul. fatet är ett superduper tips från ikea, ni hittar det bland glasen och sånt, tror det är någon form av uppläggningsfat. 59 kr. där tänkte jag pepparkaksgranarna skulle få stå sen. Dem hade jag tänkt göra idag men ni ser ju på den suddiga bilden högst upp att jag hade lite annat att stå i. ;-) så det får bli nästa helg.



















Måste oxå tipsa om doftljus, det stora på bilden är fresh linen, luktar gott..MEN det lilla som inte syns men som är i den stora höga ljuslyktan är cotton och är alltså ett doftvärmeljus..alltså av den lilla modellen och DEN lukta riktigt riktigt gott. perfekt dem brinner ju ut snabbare och man kan alltså variera sig lite oftare, finns oxå ett rött apple spice DET blir perfekt i jul ..luktar lite jul över det. tips tips..




























Inga kommentarer: