måndag 28 november 2011

Hell hole

Årets pepparkaksbak resulterade inte i bara en stor hög pepparkakor utan oxå dem allra sötaste pepparkaksgranarna. lite snöflingor strösslades på själva fatet oxå. det får räcka så. pepparkakshus ger jag mig inte på.


Trots en vidrig vidrig förkylning så orkade jag knåpa ihop ett lite bak med barnen, dem tycker det är så roligt. och då bli mamma glad. Har fått läkartid imorrn för så här kan jag inte gå längre. envis som man är så ligger man inte nedbäddad heller, vem tackar mig för det..envis var fel ord dum mer rätt. Huset ser alltså ut som hell hole, ett svart hål med saker ÖVERALLT, men kvällarna är värst jag orkar ingenting så adventsstäda var inte att tänka på, fick upp stakar och nya gardiner sen fick det vara nog,,nätterna ska vi inte prata om, då känns det som ögona ska tryckas ut. men nu har jag en läkartid och är det inte konstigt?! jag mår redan bättre. fast jag inte varit där ännu, så där är det jämt därför drar jag mig för att boka en tid. när jag sitter i väntrummet (dem få gånger det händer) så känner jag verkligen efter jo men lite sjuk är jag väl va. Sen är det ju så nätterna är värst..men jag tror det är bihåleinflammation så det har ju sin förklaring om man inte kan sova..Så på dagarna känner jag mig bra och så kommer kvällen och jag ångrar att jag inte bokat en tid..men nu så


jaja vi får väl se imorrn.

Inga kommentarer: