torsdag 17 november 2011

En bra början & Lovande från PB Home


Det här ser onekligen väldigt lovande ut från PB home! me like it a lot!

Den här väskan köpte jag igår på Jula. Innehåller allt jag behöver och lite till. Köpte även lite universalplugg osv. Men P är verkligen en motståndare till att sätta upp grejjer på väggarna, det kommer bli en kamp det här. Fick upp en spegel iallafall. Jag hotade med att jag borrar själv om han inte gör det DET KAN SITTA EL I VÄGGEN sa han, hot kom jag inte långt med, måste nog göra det, inte bara hota verkar det som ;-), synd om jag ska få en elchock bara :s

snodde a:s byrå gjorde jag oxå..det har nämligen blivit en liten ROKAD här hemma. ungefär som i shack..möbler har flyttats två rum(istället för steg) åt sidan och kungen(peter) är i chocktillstånd (inte shacktillstånd) :-) . Så jag måste till store K:s varuhus och hitta en ny. Jag har fler ommöbleringsideér. så det är några möbler som måste införskaffas. P är ju redan i chock så det är bara att köre på.





1 kommentar:

Room of karma sa...

Snygga ljusstakar!
kram CC