tisdag 8 november 2011

Novax och lanternhus

Igår kom äntligen en leverans från Madam Stoltz, brickan, lanternhuset och kuddfodralet. Lite spännande var det eftersom jag inte visste hur hög lanternan var. Den var perfekt tycker jag.




Nu är man back on track så att säga. Efter några dagar där den ena efter den andra varit krasslig så är alla nu tillbaka på sina platser mer eller mindre pigga iofs. Igår hade jag sån fruktansvärd huvudvärk och inga huvudvärkstabletter. hittade till slut en på köksbordet en liten ynka tablett och det hjälpte tack gode gud. Så för att varit hemma och vabbat så är jag väldigt nöjd med gårddagen, hann bokföra alla tre bolagen klart. ja AB bolaget hade jag ju gjort redan, men dem andra två hann jag igår, fick ett sånt flyt och barnen lekte så nöjda hela dagen eller låg helt utmattade i soffan. Tog hand om två leveranser som kom oxå. Bl a från madam stoltz som ni ser ovan men även från PB Home. Där kom dem jättefina champangeglasen Novax och den lika fina väggklockan . Trodde dock att väggklockan skulle vara större men den var fortfarande fin. Nu ska jag fortsätta med bokföring.




Hej så länge

Inga kommentarer: