torsdag 30 juni 2011

möblera om.

Go natt!! för jag borde verkligen sova inte sitta här.

Men det är svårt att varva ner ibland, jag kommer liksom in i andra andingen efter 22 då blir jag en nattuggla.

Fin liten betongkruka i form av en blomma kom in i butiken. Satte i en mårbacka i den, tänkte försöka ge den en chans, den ser lite ledsen ut faktiskt. inte alls så fin och frodig som min andra jag har i köket som har huuuuur många knoppar som helst och dessutom växer så jag får väl flytta ut den oxå snart om den når taket ;D





Annars har jag förutom att jobbat, försökt gräva igen ett "dike" med spade, badat barnen i mälaren MÖBLERAT om, fick en snilleblixt tyckte jag. men nu vart det tomt på ett ställe..

jobbigt problem men på det andra stället vart det bra tycker jag.

ska fixat lite till bara, en köksklocka, ett runt bord och ett vitrinskåp så är det precis så som jag vill..haha..vilket år som helst alltså.

men än så länge får detta duga.


nu duschen sen hopp i bingen.


Inga kommentarer: