torsdag 23 juni 2011

magnecyl brus med koffein

gjorde susen mot huvudvärken jag fick av tröttheten antagligen.

det gjorde dessutom att jag la i högsta växlen, tack vare koffeinet. så nu har jag jobbat bort flera högar här på kontoret och det är så skönt att komma då måndag och börja om på ny kula liksom.

högarna tar ju aldrig slut.





Läst nånstans att man enligt feng shui ska ha två likadana sängbord vid sängen, jämnställdheten, och gärna runt så man inte slå huvet kanske;-) två likadana har vi men inte runda.

tittade faktiskt på hemnes runda sängbord sist jag var på ikea, gillade dock inte glasskivan, för hur tråkigt är det inte att putsa glasbord?! men när jag såg dem här bilderna från livet hemma. Så ändrade jag mig. Tänk va fint att ha dessa inne i sovrummet, istället för blommor skulle jag lägga kort på barnen, en duk jag fick på morsdag(så den alltid låg kvar) och varför inte lite torkade blommor oxå?!

den första buketten barnen plockat på sommaren kanske, ja minnen helt enkelt

.tål att tänkas på och spara ihop en slant till dem, kostar 995 st om jag inte är helt trött i mössan.

Inga kommentarer: