fredag 17 juni 2011

bodymist ett tips

Gjorde precis en rolig upptäckt!!


Jag har suttit med jeansjackan på sen jag kom. men nu hade jag blivit varm i kläderna ;- ) så jag tog av mig den..efter en stund funderade jag vad det var som lukta så gott.


Hehe..det var ju jag.


Köpte för ett bra tag sen två bodymist när jag skulle ut på resa till GBG.


Hade glömt bodylotion hemma så när jag gjorde ett stopp på vägen, närmare bestämt hos min systers jobb så köpte jag två bodymist av henne. En smidig förpackning till resan, liten, rymmer 50 ml och i sprayform(mist). igår använde jag den igen. Vaniljen! sprayade på lite extra i morse och himmel vad den luktar gott och perfekt nu till sommaren när man kanske är ute och reser och inte vill släpa på alla sina stora flaskor och kanske dessutom prova något nytt!


Har tagit in den i butiken nu så du kan oxå dofta som en kokos, melon, mango eller som jag idag vanlij.


kokos är annars min favorit den luktar precis som man gör på sommaren, när man vill köra med "burnerolja" som vi brukar kalla den.


Finns i bodybutter, handkräm,mist och tvål..allt kommer in i butiken så småningom
















favoriten helt klart och tätt efter vaniljen.


det var dagens tips från mig


Inga kommentarer: